torsdag 11 februari 2010

Livstecken från San Francisco

Halva San Francisco Beer Week har gått. Kan redan nu säga att jag verkligen kommer försöka återvända nästa år. Jag har inte haft tillgång till någon dator och ej heller haft någon tid eller lust att sätta mig och skriva något när dagar, kvällar och till viss del nätter varit fyllda av andra aktiviteter.
Kommer dock rapportera med text och bilder från det jag varit på här i området när jag kommit hem. Kan kort säga att det är sjukt mycket god öl, bryggare, ölnördar, ölmiddagar, minifestivaler, provsmakningar och annat i San Francisco för tillfället.

För närmast sörjande kommer det bland annat bli provsmakning av Pliny the Younger hos Reza inom de närmsta veckorna. Pliny sålde för övrigt slut första dagen, 38 000 liter var borta inom tio timmar på Russian Rivers släpp och köerna ringlade långa utanför puben hela dagen.

Har inte tid att skriva mer nu, ska iväg på Mostly Barrel Aged Beer Dinner vars meny hittas HÄR. Gott ska det bli!

2 kommentarer:

  1. Kul att du lever! Men hur är det med levern? Hur var PtY?

    SvaraRadera
  2. Mer rapporter, mer!!

    Kan tänka mig att du har lite av en "time of your life". Ska bli kul å höra vad du har att berätta sen!

    SvaraRadera