onsdag 23 september 2009

Fullt på SBWF på lördag

Om ni inte köpt biljett till mässan på lördag men tänkt gå kan det bli tufft, det är nämligen helt slutsålt fick jag höra av min kompis som försökte köpa biljett i dag. Torsdag och fredag finns det dock fortfarande plats. Jag som gärna avnjuter min öl i en inte alltför stimmig miljö där man kan konversera med varandra på samma sätt som i soffan hemma har på känn att det nog kommer bli ett relativt kort mässbesök sista dagen. Lördag, lönehelg, apmycket folk, varmt, stimmigt, hög ljudnivå, trängsel....Jag kommer hänga på låset och prova många öl i vansinnestempo för att kunna smita iväg innan värsta flocken kommer.

Nu är det dags att buteljera öl tillsammans med kollegorna.

4 kommentarer:

  1. Kom förbi Brewery´s monter så bjuppar jag på en bira. Ses

    SvaraRadera
  2. Vi ses vid öppningen på lördag.

    Johan, hoppas att du lyckas toppa Amigo den här gången ;)

    SvaraRadera
  3. Du kan meddela att jag har lite biljetter över som jag kan sälja för att slippa kö och bokningsavgift!

    SvaraRadera
  4. Jag är inte riktigt säker på hur mässan ska få in ännu mer folk än vad som redan var där igår...
    Mycket trevligt att träffas förresten! Vi ses där idag igen så tar jag med mig lite öl!

    SvaraRadera