torsdag 3 december 2009

Efter jobb kommer lek

Skickade ett större jobb i tisdags morse och den kommande helgen blir den första sedan Stockholm Beer som jag inte tänkt jobba. Känns nästan lite konstigt att vara ledig två dagar i rad. Blir nog en rätt lugn helg som jag mest tänkt spendera med frun som jag knappt sett på sex veckor.

Efter jul får det nog bli en weekend- eller veckoresa någonstans med frun. Icke-öl-resa så vi kan hitta på något tillsammans som vi båda uppskattar. Sen är jag väldigt sugen på att dra iväg på en liten ölresa också. Frågan är vart jag ska åka? Är väldigt sugen på att ta en USA-tripp, men USA är stort och jag vet inte riktigt vart jag vill. Någon som hänger med? Ytterligare en tripp till San Francisco med återbesök på Russian River och besök på ett antal pubar och bryggerier jag inte hann med senast? Seattle? Los Angeles? Portland? San Diego? New York? Det finns så mycket att välja på. Tips mottages tacksamt.

Jag lutar mig tillbaka i soffan så länge och öppnar lite hembryggt.

1 kommentar:

  1. Tripp till San Francisco låter lockande Christer.

    Har du tänkt besöka hembryggarträffen imorgon?

    SvaraRadera